موتورهای احتراقی و اجزاء آنها

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
علم برق شاخه ای از علوم مهندسی مکانیک است که در خدمت علوم مرتبط با ماشین های کشاورزی و صنایع غذایی می باشد. این رشته ، یکی از جامع ترین رشته‌های مهندسی محسوب می‌شود که تلفیقی از مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی عمران و کلیاتی از مهندسی کشاورزی می‌باشد. هدف رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به منظور انجام امور فنی مرتبط با کشاورزی است.
این امور شامل طراحی، تولید ماشین‌های کشاورزی، بررسی سازگاری ماشین‌های وارداتی و آموزش امور فنی به تعمیرکاران و حتی صاحبان ماشین‌های گوناگون و بکارگیری انرژی های نو از قبیل انرژی باد ، انرژی خورشید و انرژی آب است.
 این رشته تا پیش از آزمون سال 93 تحت عنوان «مکانیک ماشین های کشاورزی» شناخته می شد، اما از سال 93 به بعد به نام «مهندسی مکانیک بیوسیستم» با سه گرایش طراحی و ساخت، انرژی های تجدیدپذیر، فناوری پس از برداشت تغییر کرد. تقریبا اکثر دروس این رشته با رشته ی مهندسی مکانیک مشترک بوده و فارغ التحصیلان این رشته می توانند بسته به تفکیک گرایش در زمینه های زیر مشغول به فعالیت شوند.

یوسیستم چیست،مهندسی مکانیک ،گرایش انرژیهای تجدیدپذیر،گرایش فناوری پس از برداشت،مکانیک بیوسیستم،رشته ی  هندسی مکانیک،موتورهای بخار،موتور و انواع آن،موتور،
دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 6569 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 243

حجم فایل:3,310 کیلوبایت

 قیمت: 73,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: